Študijné programy 2. stupeň štúdia (Ing.)

Štúdijný program: agrárny obchod a marketing

Forma štúdia: denná
Stupeň štúdia: 2.
Dĺžka štúdia v rokoch: 2
Metóda štúdia:
Udelený akademický titul po absolvovaní študijného programu: Ing.

Uplatnenie absolventov:

Absolvent študijného programu Agrárny obchod a marketing je schopný komplexne zabezpečiť riadenie podnikových procesov počas ich celého životného cyklu. Absolventi majú dostatočné znalosti a zručnosti na zvládnutie vyhľadávania a implementácie trhových príležitostí a rozvoja podnikateľského subjektu; dokážu koordinovať postupy výkonu obchodných opatrení a zabezpečiť realizáciu a vyhodnotenie marketingových analýz a prieskumov. Študijný program poskytuje dostatočné poznanie nielen domáceho, ale aj európskeho a medzinárodného trhu, čo poskytuje absolventom príležitosti uplatnenia aj v nadnárodnom či zahraničnom prostredí. Absolventi nachádzajú uplatnenie v agropotravinárskych podnikoch, subjektoch zabezpečujúcich odbyt poľnohospodárskych výrobkov a potravín na domácom a zahraničnom trhu, ďalej v štruktúrach euroúradníkov, odborných zamestnancov štátnej a verejnej správy, vo vedecko-výskumných, vzdelávacích, či poradenských inštitúciách zaoberajúcich sa agropotravinárskymi podnikateľskými aktivitami, v agentúrach zaoberajúcich sa výskumom agrárneho trhu, medzinárodných odborných inštitúciách orientovaných na marketing a odbyt agrokomodít, colnej správe, inštitúciách orientovaných na certifikáciu agrokomodít a pod.