Suťaž: ShopAlike e-commerce Awards 2014
19.01.2015 | Ľubica ŠemelákováPriprav pre nás štruktúrovanú analýzu na tému "Vývoj online nakupovania na slovenskom trhu v horizonte 5 rokov". Prenechávame ti voľnosť v prístupe k téme a uvoľňujeme cestu kreativite (marketingové tendencie, odhad spotrebiteľského správania, vizuálne trendy) - ideám sa medze nekladú. Pri hodnotení projektov budeme preferovať dobre rozpracovanú užšiu tému pred všeobecnou úvahou.
Forma: maximum 2500 slov - štruktúrovane v bodoch. Projekt musí byť spracovaný v anglickom jazyku.
Svoje práce posielajte na adresu scholarship@shopalike.sk do 28.02.2015. Víťaza vyberie porota zložená z online marketingových špecialistov spoločnosti Visual Meta GmbH. Víťazi budú vyhlásení na prelome januára/februára na stránkach ShopAlike.sk a následne budú aj osobne kontaktovaní.
Termín súťaže:
- začiatok: 10.11.2014,
- uzatvorenie: 28.02.2015
Z dôvodu veľkého záujmu o štipendijný program sme sa rozhodli predĺžiť termín odovzdania Vášho vypracovania do 28.2.2014. Víťazi finančných cien budú vyhlásení 14. marca 2015.
Viac informácii nájdete na stránke: http://www.shopalike.sk/scholarship