Výberová prednáška „In-store komunikácia spoločnosti BUDVAR, off trade a vystavovanie produktov“
18.11.2024 | Tomáš Poláčik
V novembri sme hostili troch zástupcov (obchoďákov a marketérku) spoločnosti BUDWEISER BUDVAR zo slovenskej centrály.
V novembri sme hostili troch zástupcov (obchoďákov a marketérku) spoločnosti BUDWEISER BUDVAR zo slovenskej centrály. Prednášali tému: In-store komunikácia spoločnosti Budvar v rámci predajní potravín (OFF TRADE) a spôsob vystavovania produktov.
Prednášky sa zúčastnili študenti bakalárskeho stupňa štúdia v rámci predmetov Obchodná prevádzka a merchandising a Medzinárodný marketing a študenti inžinierskeho stupňa v rámci predmetov Marketingová komunikácia a Manažment obchodnej firmy. Študenti sa dozvedeli, aké je portfólio národného českého pivovaru na domácom a svetových trhoch, základné informácie o spotrebe piva na Slovensku a v okolitých krajinách, vybrané stratégie prezentácie portfólia v rámci in-store komunikácie a merchandisingu a ako to celé funguje, keď sa musí prepojiť obchod s marketingom v reálnych podmienkach. Pridanou hodnotou boli aj zaujímavé a hodnotné darčeky pre študentov za ich správne odpovede.
Po prednáške sa zástupcovia spoločnosti presunuli do Laboratória spotrebiteľských štúdií na FEM SPU v Nitre, kde diskutovali s riaditeľom doc. Ing. Jakubom Berčíkom o moderných metódach pre potenciálne spoločné výskumné projekty. Následne prebehla diskusia a možnej spolupráci na projektoch a pri vedení študentských prác.