Nový program pod záštitou Unicef Slovensko - Mladí FAKTY-visti

napísal

20 mladých Junior Ambasádorov UNICEF Slovensko bude vďaka podpore SlovkAid prinášať fakty o témach súvisiacich s klimatickou zmenou, jej dopadoch, aj predchádzaní.

Popri tom získavajú nové poznatky v spolupráci s expertami z rôznych oblastí. Dňa 7.10.2023 si na pôde FEM SPU v Nitre vyskúšali neuromarketingový test, zoznámili sa s Laboratóriom spotrebiteľských štúdií FEM SPU v Nitre a meraním kvality ovzdušia.

Pod vedením doc. Ing. Jakuba Berčíka si vypočuli prednášku na tému "Neuromarketing ako nástroj chápania postojov človeka" a zároveň im predstavil aj nový projekt Kooperačné partnerstvá s názvom "Zvyšovanie povedomia a vedomostnej základne s big data v oblasti kvality ovzdušia a jej vplyvu na zdravie populácie" (VISIONAIR), č. 2023-1-SK01-KA220-HED-000158470, ktorý koordinuje SPU v Nitre, ako aj aktivity realizované v rámci oddelenia reklamy KC SPU v Nitre a konzorcia DETECT.

Súčasťou podujatia bola aj prednáška na tému: Vodozádržné opatrenia v krajinnej architektúre, ktorú odprezentovala doktorandka Ing. Katarína Slobodníková z FZKI SPU v Nitre pod vedením doc. Attilu Tótha, PhD. Získané poznatky budú prinášať svojim rovesníkom cez profil fakty_visti na Instagrame a blogu. Preto ich s expertnou prácou na sociálnych sieťach previedla influencerka Kristína Suchánková, ktorá na instagrame vystupuje @thetolerantcook

Ísť späť