Exkurzia v spoločnosti HEINEKEN Slovensko v Hurbanove
05.05.2015 | Ľubica ŠemelákováDňa 23. apríla 2015 sa študenti prvého ročníka inžinierskeho študijného programu Agrárny obchod a marketing zúčastnili v rámci predmetu Zahraničný agrárny obchod exkurzie v spoločnosti HEINEKEN Slovensko v pivovare Hurbanovo.
Dňa 23. apríla 2015 sa študenti prvého ročníka inžinierskeho študijného programu Agrárny obchod a marketing zúčastnili v rámci predmetu Zahraničný agrárny obchod exkurzie v spoločnosti HEINEKEN Slovensko v pivovare Hurbanovo. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko je v súčasnosti lídrom na slovenskom pivnom trhu a pivo značky Zlatý Bažant je jej vlajkovou loďou. V súčasnosti sa v pivovare Hurbanovo varia aj ďalšie značky pív z portfólia HEINEKEN Slovensko (Corgoň, Kelt, Martiner), vrátane úspešných radlerov či sezónnych pivných špecialít. Produkcia pivovaru v Hurbanove sa v súčasnosti pohybuje na úrovni 1,5 až 1,8 milióna hektolitrov piva ročne. Študenti sa oboznámili s celým procesom výroby piva a následnej jeho distribúcií v rámci Slovenska ale aj do okolitých štátov.
Poďakovanie patrí organizátorovi exkurzie pani prof. Ing. Márii Hambálkovej, CSc..