Sladké raňajky verzus vedecká kaviareň na záver predmetu Výskum trhu

napísal

Vďaka projektovej spolupráci s Mäsokombinátom Púchov mali študenti predmetu Výskum trhu (2. ročník Obchodné podnikanie) šancu využiť výhody projektového vyučovania.

Súčasťou predmetu bola exkurzia do výrobných priestorov mäsokombinátu a oboznámenie sa so sortimentom výrobcu priamo z rozhovoru s vedením spoločnosti. Následne vypracovávali seminárne práce na tému retrobrandingu alebo cien, ktoré boli predmetom prezentácie priamo pred zástupcami spoločnosti. A samozrejme ich učitelia z FEM nemohli chýbať.

A aby to všetko malo taký správny "business style", nechýbali sladké raňajky. Ďakujeme vedeniu spoločnosti Mäsokombinát Púchov za účasť a veríme, že aj študenti ocenili zapojenie Mgr. Ladislava Baráta, akcionára spoločnosti do diskusie a konfrontáciu nápadov, reality a možností. Potešilo nás, že viaceré nápady boli považované za zrealizovateľné a pri viacerých námetoch bolo skonštatované, že "určite to bude s vedením spoločnosti prediskutované." Okrem prof. Ľudmily Nagyovej, garantky predmetu, prof. Ľubomíra Gurčíka a prof. Eleny Horskej, koordinátorky projektu, sa diskusie zúčastnila aj doc. Györgyi Janková, vedúca katedry masmediálnej komunikácie UKF v Nitre, ktorá sa snažila vniesť do diskusie témy, ktoré boli počas semestra preberané a následne využité pri spracovaní projektov.

Ďakujeme všetkým za podporu nášho projektového vyučovania a veríme, že aj táto akcia prispeje podporiť značku BARON a ďalšie, ktorými sa spoločnosť snaží osloviť zákazníka na trhu mäsových výrobkov.

Fotogaléria.

Ísť späť